”Ik was vaste klant bij de advocaat maar werd er zelf geen cent beter van……………”
Als mens en zakenman streef ik het principe na van "een man een man een woord een woord".. Dit betekent dan ook voor mij dat mensen mij op mijn woord kunnen vertrouwen, en dat ik mijn afspraken altijd nakom. Helaas heb ik de laatste drie jaren zeer veelvuldig te maken met afnemers die het niet zo nauw nemen met het nakomen van afspraken, en dan voornamelijk als er betaald moet worden. Aangezien ik niet tegen onrecht en smoesjes kan stapte ik gewoon standaard als afnemers hun afspraken niet nakwamen naar mijn advocatenkantoor. Ik had dan ook inmiddels zowat mijn eigen kantoortje bij het advocatenkantoor en werd daar uiteraard als een VIP behandeld. Mijn vrouw attendeerde me erop dat ik meer tijd besteedde aan het voeren van rechtszaken dan dat ik me met onze bedrijfsvoering bezig hield. Daarnaast had ze de schrikbarende kostenpost van het advocatenkantoor naast de opbrengsten van alle rechtszaken gelegd en dat heeft eerlijk gezegd mijn ogen wel geopend. Zij attendeerde mij op de website van Cashflow Direct en heeft het eerste contact gelegd. Inmiddels verkopen wij de vorderingen op zogenaamde "lastige debiteuren" door aan Cashflow Direct en richt ik me weer volledig op ons bedrijf. Mijn advocatenkantoor is niet meer zo vriendelijk tegen mij nu ik geen klant meer ben maar daar kan ik wel mee leven. Mijn vrouw heeft mijn ogen geopend en daar heb ik twee hele belangrijke conclusies uit kunnen trekken. Enkel een advocaat of jurist verdient aan een rechtszaak en je moet doen waar je goed in bent.